Onderweg naar huis.... - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Sharinda Zweden - WaarBenJij.nu Onderweg naar huis.... - Reisverslag uit Seoel, Zuid-Korea van Sharinda Zweden - WaarBenJij.nu

Onderweg naar huis....

Blijf op de hoogte en volg Sharinda

02 Maart 2013 | Zuid-Korea, Seoel

Nadat we afscheid genomen hadden van Adelaide, door middel van een gezellig avondje eten en stappen, zijn we met een nieuwe groep mensen begonnen aan de Great Ocean Road. De gemiddelde leeftijd liep met deze groep ineens zo een 30 jaar op,, maar dat mocht de pret niet drukken!! Volle bus dit keer, dus niet languit over 2 stoelen, maar opgepropt met al men spulletjes op 1 stoel ;) Het reizen was daarom wel wat minder aangenaam, maar wat hebben we weer mooie dingen gezien! De 12 apostelen bijvoorbeeld, die helemaal niet met 12 zijn! Met zonsondergang nog wel. Wat een geweldig moment van de dag is dat eigenlijk,, Thuis kijk ik nooit naar de zonsondergang en al helemaal niet over het water, maar wat word je er heerlijk relaxed en gelukkig van!! We zijn op een aantal mooie,witte strandjes geweest en we hebben heel veel prachtige rotsformaties in zee gezien. Great Ocean Road is zoals de naam al zegt een weg langs het water, en dat is dus ook wat we voornamelijk gedaan hebben.. langs het water gereden. En hoe anders is het uitzicht dan weer als een aantal dagen geleden toen we nog in The Nortern Therotry zaten. Zo gaaf dat 1 land al die verschillende klimaten en natuur heeft! Ojaa,, voor we aan de G.O.R. begonnen zijn we nog in de Grampiens geweest, een prachtige Mountain range, waar we weer heerlijk een eindje gehiked hebben! En natuurlijk weer wildlife gespot hebben, echt dat verveelt nooit! Ook hebk nog een lesje boomerang werpen gehad, en als je dat niet op de goeie manier doen, dan moet je er dus achteraan rennen i.p.v. dat dat ding trug komt! Fijn!! Natuurlijk eentje aangeschaft voor thuis,, dust als je binnenkort iets onverklaarbaars voorbij zien vliegen in Sieskerke,,Its the Boomerang!! eventjes bukken dan, want ze komen hard aan ;) Na de tour 2 daagjes in Melbourne vertoefd en de laatste souveniertjes aangeschaft voor het thuisfront! Vanuit Melbourne de trein genomen naar Sydney en heerlijk een aantal daagjes bij Tony, Angelina en de kinderen vertoefd in hun geweldige 'Hakuna Matata' huisje in Caringbah :) Lekker aan het strand geweest, van de zon en het zwembad genoten :) Jammer genoeg dachten de Australische weergonden dat ze mij alvast voor moesten bereiden op het Nederlandse weer, en heeft het de laatste dag van mijn verblijf non stop geregend, en niet zo een klein beetje ook!! Ik heb de groetjes van iedereen overgebracht!! En jullie krijgen ook allemaal de groetjes terug!!

Op dit moment ben ik na 10 uur vliegen weer in Zuid Korea waar ik 20 uurtjes moet wachten tot we morgen middag weer verder vliegen om vervolgens zondag avond rond half 8 Nederlandse tijd weer op schiphol te arriveren.

De tijd is veel te snel gegaan, Australie voelt als thuis, een geweldig land met geweldige mensen en een heerlijke levenstijl! Heb nog lang niet alles gezien en ga absoluut zeker te weten nog een keer terug!! Maar, nu ik hier in Korea zit is het ook wel weer fijn om trug naar huis te gaan en iedereen weer te zien, men beestjes te knuffelen en te genieten van het kleine australie waar ik woon! Ja, Moettie en Wilma, zoals jullie het brengen lijkt het indd ontzettend veel op Aussie!! :)

Nou, dit was dus de laatste update van mijn reis! Morgen avond ben ik weer thuis en ik zie jullie allemaal weer snel!!
Dikke kussen!!!

(ps. Moettie,, I love Snert!!)

• 02 Maart 2013 - 13:12

Wesley:

Fijn.. Bijna thuis
    alleen je beestjes knuff.. En ik dan :)
    Ik zie je morgen op schiphol

Xx wesley

• 02 Maart 2013 - 14:33

Danyel:

Shaatje!

''It's the Boomerang!'' haha! Ik zorg wel dat ik niet thuis ben als je met dat ding in de ronte gaat gooien! Nog eventjes en je bent weer thuis! Lekker in het koude weer hier, maar er gaan al volop geruchten dat de lente in zicht is dus de ergste kou ontloop je wel! Nog een hele goede reis en ik zie je morgenavond! :)

Xx

• 02 Maart 2013 - 17:27

Lucian:

goede reis naar huis. Neem de temperaturen van Australie maar mee naar hier. Hier is de lente op komst (zeggen ze). Laten we daar maar op hopen. Alleen het idee geeft al moed. Geniet van je laatste uurtjes op weg naar huis.
    groetjes, Lucian

• 02 Maart 2013 - 18:57

Edwin:

he sjaa als je ooit teruggaat gaan we mee daar kun je op rekenen
    see you tomorrow

• 02 Maart 2013 - 20:02

Wilma De Jonge:

hallo Sharinda.

Nog even en je zet weer voet op nederlandse grond,wij zien er naar uit je weer te begroeten.
    We hebben hier iemand rond lopen die niet kan wachten om de auto te starten richting scihiphol.
    Laat het maar snel zondag worden.
    We wensen je een fijne vlucht en tot ziens .

Fam de Jonge

laat

• 02 Maart 2013 - 21:30

Petra:

he sja fijn om te lezen dat je toch wel weer benieuwd bent naar thuis, begrijp ook wel dat je nog een keer terug wilt en inderdaad denk dat je dan niet alleen gaat. Zal de paarden alvast waarschuwen voor die boemerang. Zullen morgen de Golf even aftanken voor Wes, die heeft zo'n haast om je op te komen halen dat ie zelf waarschijnlijk zal vergeten om te kijken of er nog wel benzine in zit. Sausiekerke heeft inderdaad best wel wat oveereenkomsten met aussie als je het maar wilt zien. ipv bbq hebben we hier (ja hoor echt waar) onvervalste oerhollandse snert (in blik dan wel te verstaan). Goeie vlucht en zie je morgen avond weer. xx mama