Horse show,,, op near de laatste weekjes! - Reisverslag uit Kangarilla, Australië van Sharinda Zweden - WaarBenJij.nu Horse show,,, op near de laatste weekjes! - Reisverslag uit Kangarilla, Australië van Sharinda Zweden - WaarBenJij.nu

Horse show,,, op near de laatste weekjes!

Blijf op de hoogte en volg Sharinda

11 Februari 2013 | Australië, Kangarilla

Jaa, jammer genoeg kan ik al gaan aftellen,,, Morgen is mijn laatste dagje hier op de farm alweer. Afgelopen weekend de horse show gehad, omdat het nogal een eindje van huis was zijn we een nachtje over geweest bij een vriendin van Peter... Wat een mensen, heerlijk! Ze hadden een zoontje van bijna 2, wat een geweldig klein charmeurtje met zijn cowboy laarsjes en hoed op! Ook hadden ze 2 jongens uit Amerika in huis. Grote verhalen over hun giga ranches thuis in Wyoming, waar ze dus nog echt hele dagen met de paarden werken om koeien te vangen enzo. Jongens hebben Jo en mij een aantal lesjes lasso werpen gegeven, en na heel wat proberen en een aantal biertjes is het gelukt om de ‘Dummie koe’ te vangen :) Na onze lasso lessen was daar ofcourse de ondertussen wel bekende BBQ!! Jongens,, echt waar zo veel vlees op 1 bbq hebk nog nooit gezien!! Natuurlijk werd het veel te laat, en was het na mijn nachtje op de bank weer veel te vroeg ochtend, maar we kwamen natuurlijk voor de horse show en daar moesten we al om 8 uur ochtends zijn! Het was niet zo een groote schow als verwacht, maar wat gaaf om de cowboys en cowgirls met de koeien te zien werken. Zo anders dan wat wij in Nederland met onze paarden doen. Echt een super geslaagd weekend! Ik heb genoten, en wat echt zo super is aan heel australie.. Overal waar ik kom is iedereen zo gastvrij, je bent overal welkom, niks is teveel, je kan overal doen en laten alsof je thuis bent. Echt overal ben je gewoon ‘part of thé family’. Ik voel me hier ondanks dat ik nooit echt lang op dezelfde ben, ontzettend thuis :D Morgen dus mijn laatste dagje hier. Het eerste fruit komt morgen aan in de wijnmakerij en dus gaan de machines weer in werking. Dat betekent dat er wijn gemaakt gaat worden en ik krijg een rondleiding met een proeverijtje na natuurlijk :) Daarna neemt Sam ( een van de jongens uit de winery) ons mee voor een sunset and fish & chips on thé beach :) Woensdag ochtend vlieg in naar Alice springs, waar Donderdag mijn laatste grote avontuur hier begint. Een tour van 11 dagen vanuit alice springs ( en natuurlijk thé rock), via Adelaide, Great Ocean Road en uiteindelijk Melbourne als eindpunt. Ik heb er zin in!! De laatste weekjes worden super, en Ja Eddie ik ga ook op souvenir jacht!! Trouwens, ik vind het echt super leuk om alle berichtjes van het thuis front te lezen:) leuk dat jullie me allemaal volgen op deze manier:D Ik zal Angelina de groetjes doen van iedereen!

Dikke knuffels en zonnestraaltjes vanuit het heerlijk Aussie!!!

  • 11 Februari 2013 - 15:31

    Petra:

    Hé cowgirl met een slok op snap ik het dat je een koe kan vangen, dat wordt thuis nog even oefenen. Die zonnestraaltjes zijn wel heel erg welkom hebben hier vandaag alweer sneeuw, vorst en een ijzige wind, lijkt geen einde aan te komen deze winter, maar ga er van uit dat tegen de tijd dat jij weer thuis komt het voorjaar voorzichtig is begonnen. De weekjes gaan inderdaad korten maar er staat je nog een geweldig sluitstuk te wachten denk dat die rondreis wel heel erg mooi zal worden, geniet er van. xx mama

  • 11 Februari 2013 - 16:50

    Edwin:

    Geweldig dat het zo leuk is denk dat ik je maar kom aflossen,kom je met een vrachtvliegtuig terug voor al die cadeaus en souveniers.veel plezier nog de laatste weken

  • 11 Februari 2013 - 17:28

    Danyel:

    Heey shaatje! Zo te zien heb je het goed naar je zin daar op de farm! Geniet er inderdaad nog maar even goed van want als je over een paar weekjes weer thuis bent is het gedaan met de cowboys, zonnestralen en grote bbq's ;) See you in a couple of weeks! x

  • 12 Februari 2013 - 19:07

    Opa:

    HOI WERELDREIZIGSTER.We hebben jou verslag weer met genoegen gelezen,wat een ervaringen.Om je ervaring wat op tepoetsen in het vangen van koeien,moet er nu naast de paarden nog een koe by worden aangekocht,dan kan je ook nog leren melken. veel genoegen in het verdere verloop van de reis.een dikke pakkerd van oma en opa.

  • 12 Februari 2013 - 22:38

    Els:

    hey dame, is ook zo leuk om alles te lezen:) .. geniet van je laatste weekje ,ik zie jou nog wel terug gaan of een andere mooi groot and.. volgens mij is er een globe trotter in jou geboren :) have fun...xxxx

  • 13 Februari 2013 - 16:11

    Corina Mol:

    Heey Sha, Wat leuk om je te verhalen te lezen. Super stoere Chick ;-). Nog veel plezier de komende weken! En wij kijken uit naar je verhalen als je weer terug bent. Dikke kus de Molletjes

  • 16 Februari 2013 - 16:41

    Wilma De Jonge:












    Hoi Sharinda.

    De laatste dagen breken aan .maar zo te horen zullen dit ook weer onvergetelijke dagen zijn .
    Hopelijk heb je veel foto's gemaakt en kunnen we bij tuiskomst alles nog eens bekijken.
    Je verslagen vertellen al veel maar het beeldmatriaal zal ook prachtig zijn.
    We wensen je nog een prachtige toer,en wie weet nog een verslag.

    Dikke kus Fam. de Jonge












  • 21 Februari 2013 - 10:14

    Suzan De Jonge:

    Hoi sharinda!!!!! Alles goed met jou?? Ik vind het leuk om je verslagen te lezen het is een prachtig land. Veel plezier nog je laatste weken .ik zal blij zijn als je terug thuis bent groeten. Xxxxxxxx suzn de jonge

  • 25 Februari 2013 - 16:27

    Paula Van Garsel:

    wat leuk datje ons nichtje gaat bezoeken.
    ik denk dat je er een vantastie.se verblijf zult hebben.
    doe ze hartelijke groeten en een dikke knuffel aan de kids.
    prettige reis en gr. paula

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Sharinda

Actief sinds 19 Nov. 2012
Verslag gelezen: 506
Totaal aantal bezoekers 20775

Voorgaande reizen:

04 December 2012 - 03 Maart 2013

Australie!!

Landen bezocht: